Zemědělská farma. Chov skotu, ovcí.

Novoroční předsevzetí

03.01.2012 21:41

Taky se vaše drahá polovička, váš muž, jediný muž z celého světa, kterého jste si vybrala právě vy, úplně zbláznil? Ostatně jako každý rok?

Založit si tuto rubriku mě napadlo druhého ledna ráno, kdy jsme se s Montíkem za tmy (proč za tmy vysvětlím později) šli popást na sousedovic parádní jetýlek, který v tomto teplém období krásně raší.

V noci špatně spím, kolem silvestra vůbec, tak jsem ráda, za každou chvílí, kdy usnu. Jenže první lednové ráno se nečekaně rozezvonil budík na nočním stolku mé drahé polovičky. Já vzhůru, on samozřejmě a ž po notné chvíli a mém kopání, co se děje, zda někam odjíždí? Ne, dal jsem si předsevzetí.. dál už pokračovat nemusel, takováto hromadná blbnutí já totiž z duše nenávidím. Drahoušek samozřejmě spokojeně spal dál, já se tedy vydala ven. Jenže co teď, když je všude ještě tma? Tak jsem vzala Montyho a šli jsme se napást.

K obědu chci jen to a to a tohle nechci.. Proboha, jeho předsevzetí ještě pokračují!? No nic, s taktním úsměvem splním jeho přání a v duchu se modlím, aby ty dva dny, kdy to mužíčkovi vydrží byly už za mnou..

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode